Tag  

Ahad, 6 September 2009

soal dan jawab
Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
= seorang wanita ayu dan jelita~

2. Saya sedang mendengar :
= lagu-lagu tradisi bajau..huhu~

3. Mungkin saya patut:
= Hayati lebih lagi lagu ni..hehe~

4. Saya suka :
=jalan-jalan, makan-makan n tackle awek!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
= baik-baik n aku jer jahat!~~

6.Saya tak paham :
= Sifat sebenar awek saya yg baru ni…
L..huhu

7.Saya kehilangan :
= jam n dompet berisi gambar kesayangan n duit!!~~

8.Ramai yang berkata :
= aku hansem?? Manis kew hansem>>?? Jgn jeles!~~:D

9.Makna nama saya :
= cahaya!! ~~

10.Cinta itu adalah :
= Keperluan !!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= buat assignmnt~~

12.Saya akan cuba :
= update blog yg da lama tggl!! hehe

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= kekal!!

14.Telefon bimbit saya :
= black
n white ( my pobrite kaler )~~

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= tgk Fon n cermin??~~ hehe

16.Saya paling meluat apabila :
= Org melabel xtentu pasal!!

17.Pesta/Parti adalah :
= penambah perisa mood sahaja…~

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= kucing kot!!~~

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= xsure tp yg ptg bdk2!!~~ I love child actuly..

20.Hari ini :
=ari ni pose 17 ramadhan..ahad~~

21.Malam ini saya akan :
= sahur n tido!!~~

22.Esok pula saya akan :
= buat ulangkaji utk midterm!!
L

23.Saya betul-betul ingin :
= Mencapai apa yg saya nak!! Banyakla…

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= kemas n agak macho kot??? Kakaka~`

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= mane2 jew…

26.Makanan Barat atau Jepun :
= McD n KFC?? N Kurma!! hehe

27.Bilik yang terang atau gelap:
= gelap…romantic bg i !!~~

28.Makanan segera adalah :
= Pengalas perut saje…xde khasiat!! Penyakit adela…

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= I Love u…hehe~~

30.Siapa yang anda mahu Tag?
= angah / Najib
= Tini
= Sue
= adik / Mun
= AnaFiras
= sape2 jew


sila jawab yer kengkawan..

AddThis Social Bookmark Button
Email this post


0 comments: to “ Tag

Design by Amanda @ Blogger Buster